Hurja Piruetti har flera olika lokaler var våra kurser sker.

Våra lokaler:

  • Våra egna utrymmen i Karis (Centralgatan 86-88, 10300 Karis)
  • Billnäs skola (Bruksvägen 14, 10330 Billnäs)
  • Tryckeriteatern (Dalgatan 4, 10300 Karis)
  • Seminarieskolan (Ladugårdsgatan 1-3, 10600 Raseborg)
  • Rasbudo Center (Raseborgsvägen 39, 10640 Ekenäs)

Hurja Piruettis utrymmen

Kurserna i Karis hålls i våra egna lokaler på Centralgatan 86-88, 10300 Karis och på Tryckeriteaterns scen i Kulturhuset Fokus. Båda är tillgängliga för alla. Kurserna i sal 1, sal 2 och sal 3, som alla är separata lokaler på samma adress i våra egna utrymmen. Från adressen kommer du till framsidan av huset, men vår huvudentré är från innergården. Du kan hitta mer information på kartorna nedan.

Cirkustimmarna

De flesta av cirkus- och akrobatiklektionerna i Karis hålls i Billnäs skola. Skolan ligger på adressen Bruksvägen 14, 10330 Billnäs. Vi använder bakdörren. Ingången till gymnastiksalen är inte tillgänglig. Se kartorna nedan för mer information.

I Ekenäs använder vi oss av två olika lokaler. Danslektionerna hålls i Seminarieskolans gymnastiksal. Skolans adress är Ladugårdsgatan 1-3, 10600 Raseborg. Som ingång använder vi sidodörren närmast gymnastiksalen. Se kartorna nedan för mer information.

Ekenäs andra anläggning ligger i närheten av Dragsviks garnison, i Rasbudo. Adressen är Raseborgsvägen 39, 10640 Tammisaari.

Egen sal 1 & 2 (övervåningen),  3. sal (nedervåningen)

  Centralgatan 86-88, Karis
  Dans, kroppsvård

1

Billnäs skolan

  Bruksvägen 14, 10330 Billnäs
  Akrobatik, cirkus

3

Tryckeriteatern

 Dalgatan 4, 10300 Karis
  Dans

5

Seminareskolan

  Ladugårdsgatan 1-3, 10600 Raseborg
  Dans

  5 

Rasbudo Center

  Raseborgsvägen 39, 10640 Ekenäs
  Akrobatik