Hurja Piruetilla on useita eri toimipisteitä, joissa toiminta järjestetään.

Toimipisteet:

  • Hurja Piruetin oma toimipiste Karjaalla (Keskuskatu 86-88, 10300 Karjaa)
  • Billnäsin koulu (Ruukinkatu 14, 10330 Pinjainen)
  • Tryckeriteatteri (Laaksokatu 4, 10300 Karjaa)
  • Rasbudo Tammisaaressa (Raaseporintie 39, 10640 Tammisaari)
  • Seminaarikoulu Tammisaaressa (Latokartanonkatu 1-3, 10600 Raasepori)

Hurja Piruetin toimipiste

Karjaan kurssit järjestetään omissa tiloissamme osoitteessa Keskuskatu 86-88, 10300 Karjaa sekä Kulttuuritalo Fokuksessa Tryckeriteatterin lavalla. Molempiin on esteetön kulku. Lukujärjestyksessä on kursseja salissa 1, salissa 2 ja salissa 3, jotka ovat kaikki erillisiä tiloja samassa osoitteessa. Osoitteesta pääset etupihalle, mutta pääsisäänkäyntimme on sisäpihalta. Voit tutustua tarkemmin alla oleviin karttoihin. 

Sirkustunnit

Suurin osa Karjaan sirkus- ja akrobatiatunneista järjestetään Billnäsin koulussa. Koulun osoite on Ruukintie 14, 10330 Billnäs. Käytämme takaovea. Sisäänkäynti ei ole esteetön liikuntasaliin. Voit tutustua tarkemmin alla oleviin karttoihin.

Tammisaaressa käytämme kahta eri tilaa. Tanssitunnit järjestetään Seminaarikoulun liikuntasalissa. Koulun osoite on Latokartanontie 1-3, 10600 Raasepori. Sisäänkäynnissä käytämme voimistelusalia lähinnä olevaa sivuovea. Voit tutustua tarkemmin alla oleviin karttoihin.

Tammisaaren toinen tila sijaitsee Dragsviikin varuskunnan läheisyydessä, Rasbudon tiloissa. Osoite on Raaseporintie 39, 10640 Tammisaari.

Oma sali 1 & 2 (yläkerta),  3. sali (alakerta)

   Keskuskatu 86-88, 10300 Karjaa
  Tanssi, kehonhuolto

1

Billnäsin koulu

  Ruukinkatu 14, 10330 Pinjainen
  Akrobatia, sirkus

3

Tryckeriteatern

  Laaksokatu 4, 10300 Karjaa
  Tanssi

5

Seminaarikoulu

  Latokartanonkatu 1-3, 10600 Raasepori
  Tanssi

  5 

Rasbudo Center

  Raaseporintie 39, 10640 Tammisaari
  Akrobatik