Dans- och cirkusstudier betalas som terminsavgifter. Höstterminen faktureras i början av höstterminen och vårterminen i början av vårterminen. Du kan också köpa ett 5- eller 10-gångars kort och delta i undervisningen när det passar dig. Seriekorten lämpar sig särskilt väl för vuxna samt för motions- och kroppsvårdskurser.

Fakturor skickas som betalningslänkar via e-post. Om du föredrar pappersfaktura kan du begära en pappersfaktura per post. En portoavgift tillkommer på fakturan. Vi lägger till en påminnelseavgift på 5 € på förfallna fakturor. Vi skickar bara en påminnelse. Indrivningen sköts av Lowell Ltd. Om det är fler än 1 kurs kan du också betala för kursen i rater. Vänligen kom överens om delbetalningsavgifterna i förväg när du anmäler dig. Om du vill betala i rater kan du kontakta kontoret Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Rabatter

  • Familjerabatt för de som bor i samma hushåll -10 €. Rabatten beaktas en gång per termin och gäller en kurs per familjemedlem.
  • Pensionärsrabatt -10 €. Rabatten beaktas en gång per termin och gäller för en kurs.
  • Studentrabatt med studiekort -10 €. Rabatten beaktas en gång per termin och gäller för en kurs.

 

Styrelsen för Hurja Piruet beviljar gratis studieplatser eller avgiftsreduceringar 2 gånger per läsår. En friplats innebär att ingen studieavgift tas ut. Ansökan om friplats och avgiftsreducering görs i början av varje läsår.

  • Sista dag för att ansöka om friplats/avgiftsreducering för höstterminen eller för hela läsåret är den 31 augusti.
  • För vårterminen är sista datum för ansökan om friplats/avgiftsreducering 31.1
  • Ansökan om friplats och avgiftsreducering ska göras genom ett brev som skickas till rektor på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. senast sista ansökningsdag. Ansökan baseras på elevens motivation, familjens ekonomiska situation och skolans budget för läsåret. För sent inkomna ansökningar kommer inte att beaktas. Svar kommer att skickas skriftligen via e-post.

 

För mer information om vår prislista, vänligen besök https://www.hurjapiruetti.com/sv/undervisning/terminsavgifter